Przejdź do treści głównej
Analiza ROI i KPI

Analiza ROI i KPI

Analityka

Czym jest analiza ROI i KPI?


Analiza ROI (Return on Investment) i KPI (Key Performance Indicators) to metody oceny efektywności działań biznesowych. ROI mierzy zwrot z inwestycji, pokazując, ile zysku generuje każdy wydany złoty, natomiast KPI to kluczowe wskaźniki, które monitorują osiągnięcie określonych celów. Razem pozwalają ocenić skuteczność strategii marketingowych, operacyjnych oraz sprzedażowych, ułatwiając podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

Możemy Ci jakoś pomóc? Zadzwoń!

logo Janpul
logo SkinExpert
logo Bieńkowscy Clinic
logo Lakeland
logo Madants
logo Liitle landlords
logo Solum Wilanów
logo HRP
logo Sztukarnia
logo Profimat
logo Hoho Choinka
logo Wojcik Service
logo Karmelek
logo Kozmo
logo Tatrzanskie Turnie
logo Fitse
logo Tomai Factory System
logo Dobka
logo Fenige
logo Dezteam
logo ELPLC
logo Drycare
logo Chogi
logo Panek

Jesteś zainteresowany/a współpracą?
Napisz do nas!

Potrzebujesz więcej informacji? 

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się z nami na bezpłatną konsultację online. Do zobaczenia!

logo JDEV