Skip to main content
Analiza ROI i KPI

Analiza ROI i KPI

Analityka

Czym jest analiza ROI i KPI?


Analiza ROI (Return on Investment) i KPI (Key Performance Indicators) to metody oceny efektywności działań biznesowych. ROI mierzy zwrot z inwestycji, pokazując, ile zysku generuje każdy wydany złoty, natomiast KPI to kluczowe wskaźniki, które monitorują osiągnięcie określonych celów. Razem pozwalają ocenić skuteczność strategii marketingowych, operacyjnych oraz sprzedażowych, ułatwiając podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

Możemy Ci jakoś pomóc? Zadzwoń!

logo Panek
logo Janpul
logo Solum Wilanów
logo Sztukarnia
logo Hoho Choinka
logo Kozmo
logo Fitse
logo Tomai Factory System
logo Dobka
logo Dezteam
logo Drycare
logo Chogi

Poznaj nasz zespół


Jarosław Mlącki
Senior
Web Developer
Zuzanna Kuczyńska
Specjalista
ds Marketingu

Najczęściej zadawane pytania


Jesteś zainteresowany/a współpracą?
Napisz do nas!

Potrzebujesz więcej informacji? 

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się z nami na bezpłatną konsultację online. Do zobaczenia!

logo JDEV