Skip to main content
A/B testing i optymalizacja kampanii marketingowych

A/B testing i optymalizacja kampanii marketingowych

Analityka

Czym jest A/B testing i optymalizacja kampanii marketingowych?


A/B testing polega na porównywaniu dwóch wersji elementu (np. strony, reklamy czy przycisku CTA) w celu ustalenia, która z nich lepiej angażuje użytkowników. Optymalizacja kampanii to ciągłe dostosowywanie strategii marketingowej na podstawie wyników testów i analizy danych, aby zwiększyć konwersje i zwrot z inwestycji.

Możemy Ci jakoś pomóc? Zadzwoń!

logo Panek
logo Janpul
logo Solum Wilanów
logo Sztukarnia
logo Hoho Choinka
logo Kozmo
logo Fitse
logo Tomai Factory System
logo Dobka
logo Dezteam
logo Drycare
logo Chogi

Poznaj nasz zespół


Jarosław Mlącki
Senior
Web Developer
Zuzanna Kuczyńska
Specjalista
ds Marketingu

Najczęściej zadawane pytania


Jesteś zainteresowany/a współpracą?
Napisz do nas!

Potrzebujesz więcej informacji? 

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się z nami na bezpłatną konsultację online. Do zobaczenia!

logo JDEV